Friday, 25 February 2011

5th Birthday Irdina

Hai semua hari ni 25 Febuary 2011 pagi tadi LM hantar belon di putrajaya untuk anak ANNA.Wah.....LM sangat bangga dengan hasil keje tangan Anna membuat kek untuk anaknya.Cantik sangat lah kek nya.Pagi tadi pulak kebetulan LM tiup helium belon di tepi jalan saja sebabnya tak larat nak heret tong gas yang besar tu ,kalu buat siap-siap karang kereta penuh dengan belon kena saman.Tidak sangka pulak banyak juga lah dapat nombor telefon orang yang berminat untuk cari belon.Rezeki hari Jumaat agaknya.Apa pun Lm nak ucapan kan terima kasih pada kawan baik LM Azleen yang rajin betul kenalkan kawan-kawannya pada LM.






Tatap lah ya buah tangan hari ini.
                                             Cantik kan KEK anna buat.......macam kena pulak belon yang LM buat .Tapi kebetulan je tu.Thank You anna:)

No comments:

Post a Comment